CentroManager

Aplicația de succes dezvoltată de compania noastră este pachetul software „CENTROManager”, cu suita sa de aplicații (CENTROSal, CENTROAnexe, plus alte 8 aplicații). Sistemul integrat de gestiune financiară CENTROManager, împreună cu aplicațiile CENTROSalarii și CENTROAnexe reprezintă o soluție software de tip  Enterprise Resource Planning (ERP), ideală pentru managementul financiar și de salarizare- resurse umane al unităților cu structură de rețea (publică sau private).

Sistemul informatic permite exportul de date in formatele necesare pentru ANAF sau

efectuarea de plati direct prin Ghiseul.ro (SNEP).

Programul informatic CENTROMANAGER ce cuprinde următoarele module:

  • Contabilitate generală
  • Casa – preluarea încasărilor de la clienţi (debitori) şi achitărilor către furnizori (creditori) pe

analitice cu specificarea articolului bugetar

  • Banca
  • Mijloace fixe – evidenţa mijloacelor fixe, reevalurea mijloacelor fixe, calculul amortizării mijloacelor fixe, mişcări mijloace fixe, istoric mijloace fixe
  • Obiecte de inventar – evidenţa obiectelor de inventar pe compartimente şi gestiuni (salariaţi)
  • Gestiunea materialelor, mărfurilor şi a serviciilor – preluarea stocurilor, a facturilor (avize) de la furnizori, recepţii de materiale, preluare bonuri de consum, procese verbale minusuri (plusuri) de inventar, bonuri de transfer
  • Furnizori – înregistrare facturi furnizori, urmărire plăţi către furnizori
  • Clienţi – înregistrare facturi clienţi
  • Debitori/Creditori – urmărire plăţi, încasări, justificări
  • Contracte – urmărirea contractelor în derulare (gradul de realizare a contractului şi plăţile efectuate)
  • Execuţie bugetară şi extrabugetară – cont de execuţie bugetară, anexe bugetare (Anexa 5 – venituri, Anexa 6 – cheltuieli, Anexa 8 – venituri proprii, Anexa 9 – venituri proprii plus subvenţii, Anexa 10 – venituri proprii, cheltuieli, Anexa 11 – venituri proprii plus subvenţii, cheltuieli, Anexa 12 – buget local venituri, Anexa 13 – buget local – cheltuieli, etc.)
  • ALOP (Angajamente, Lichidări, Ordonanţări si Plaţi)

 

Sistemul integrat CENTROManagerATUU-uri concurențiale:

❶ Prezentare si consultanta gratuita la sediul clientului, oriunde in Romania.

❷ SIMPLITATE: poate fi folosit de orice tip de utilizator, reducandu-se timpul de instruire al noilor angajati

❸ SUPORT:  asistenta promta prin telefon, internet, dar si deplasari la sediul Dvs.

❹ COMPLET si de viitor: foloseste ultimele tehnologii, facand fata oricaror nevoi actuale si viitoare

❺ Back-office la distanta prin INTERNET: Control de oriunde, fara costuri suplimentare

❻ RAPOARTE: set complet de rapoarte/anexe si exporturi in sistemul integrat de gestiune financiara

❼ Functionalitati INOVATOARE:configurarea sistemelor complete si integrarea echipamentelor existente

❽ Set  complet  de servicii, intre care: consultanta, retelistica, suport si instruire, pentru o implementare de succes.